E pluribus unum

Som en av många, E pluribus unum, så brukar jag ibland gå in på blondinbellas blogg och läsa om alla härliga mode prylar som hon alltid skriver om. SKÄMNT Å SIDO. Jag blir äcklad. Av att en människa kan skriva så mycket skit på en å samma dag. 
Nej men själv jobbar jag på nätterna och sover på dagarna, lite som en vampyr faktist. Jag trivs som en fisk i vattnet när det gäller städar jobbet. Mitt område är först och främst sergelstorg men om jag blir klar tidigare än planerat så brukar jag vandra upp till högtorget för att hjälpa till där lite. Om man har tur så kan man hitta lite kvar glömda tomater, bananer och andra frukter/grönsaker som ståndägarna glömt efter sig. 
Vi kanske syns någon gång.
Din Dick    

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, du är inte den första som säger det! Men trots att ni säger det så säger jag emot, inte det minsta lik :P



Kolla bara inlägget längre ner så förstår du vad jag menar!



Puss :)

2008-09-07 @ 11:05:36
URL: http://brunettbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0