Potius sero quam numquam

Potius sero quam numquam - "Bättre sent än aldrig" Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på länge. Det beror främst på att jag har varit deprimerad och inte orkat skriva. Men nu är jag tillbaka gladare och lyckligare än någonsin. 
 Jag har räknat ut att det var över ett halv år sedan jag skrev senast , och det har hänt en hel del på den tiden ska ni veta. Jag har bl a fått sparken desutom har jag flyttat.Eller flyttat å flyttat jag blev faktist vräkt.
Varför jag fick sparken vet jag inte men jag tror att det har något att göra med finanskrisen och att företaget jag jobbade på blev så hårt drabbade att jag fick gå. Varför jag blev vräkt var för att jag inte hade betalt hyran på 4 månader.
Under ca1 månads tid fick jag bo på olika platser i stockholm, tex hittade jag en gammal övergiven husbil som jag bode i. Men nu har jag lagt allt det där bokom mig och nu är jag back on track again. Jag har också fått jobb igen, som lapplisa. Där med kan jag tittulera mig som stans ända manliga sådan. Desutom har jag lyckats samla ihop tillräckligt mycket pengar för att köpa en 1:a på söder. Något jag är riktigt stolt över.

Vi hörs
// Din Dick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0